بازدید IGTV اینستاگرام

بازدیدهای IGTV ناگهان سر به فلک می کشند: آیا سرانجام باحال می شود؟


8 ماه پیش ، اینستاگرام پلتفرم جدیدی را اعلام کرد که “فضای ویدیوی اجتماعی را برای همیشه تغییر می دهد”: IGTV.

کوین سیستروم ، بنیانگذار و مدیر عامل سابق اینستاگرام که روی صحنه با افراد تأثیرگذار و مشاهیر YouTube ایستاده بود ، اعلام کرد که “زمان آن رسیده است که ویدیو به جلو حرکت کند و تکامل یابد.”

ویدیوی عمودی آینده بود و زمان آن فرا رسیده بود که همه با IGTV ، مهمترین چیز بعدی و رقیب یوتیوب ، سوار شوند.

اما هیاهوی تبلیغاتی IGTV دیری نپایید و نمایش کم همراه با تلاش بیشتر برای ایجاد فیلم عمودی باعث شد بسیاری از سازندگان و مارک ها کشتی را رها کرده و کانال را کاملاً بنویسند.

شرکای اصلی راه اندازی IGTV نیز مدت زیادی دوام نیاوردند ، و قبل از رفتن به نان و کره خود فقط 5 ویدیوی IGTV به طور متوسط ​​ایجاد کردند: YouTube.

برخی از مارک ها علی رغم آمار اولیه نادرست آن ، در تولید IGTV بسیار عالی عمل کرده و سرمایه گذاری زیادی کرده اند و اینستاگرام نیز از رسالت خود چشم پوشی نکرده است تا مردم واقعاً فیلم های IGTV را تماشا کنند.

خرید بازدید ویدیو

همین هفته گذشته ، اینستاگرام اعلام کرد که پیش نمایش های IGTV اکنون همراه با فیلم هایی که در پروفایل های اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شوند ، در فید معمولی اینستاگرام ظاهر می شوند.

از زمان آن تغییر ، بازدیدها در مورد فیلم های IGTV به طور سرسام آوری افزایش یافته و 300-1000 increasing افزایش یافته است و این یک شاخص قوی را نشان می دهد که IGTV هنوز مرده نیست.

بنابراین ، IGTV اکنون در کجا ایستاده است؟ چه کسی در واقع IGTV را تماشا می کند و چه مارک هایی در این پلتفرم موفق می شوند؟

آیا آخرین فشار اینستاگرام برای قرار دادن فیلم های IGTV در فید معمولی برای ذخیره پلت فرم ویدئویی عمودی کافی خواهد بود؟

برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.

IGTV: چه اشتباهی رخ داده است؟
با توجه به موفقیت Instagram Stories ، زمانی که IGTV برای اولین بار در ژوئن سال گذشته راه اندازی شد ، انتظارات کاملاً بالا بود. اما این تجربه “تغییر بازی” را که خیلی ها پیش بینی می کردند کاملا فراهم نکرد.

به طور غیرمعمول ، اینستاگرام در ارائه ویژگی های جدید یا اظهار نظر در مورد رشد کانال جدید خود کند عمل کرده است.

پس کجای کار اشتباه پیش رفت؟

یک منحنی یادگیری شیب دار
به لطف Snapchat و Instagram Stories ، مشاغل وقت زیادی برای آشنایی با ویدئوهای عمودی داشته اند. اما بین ایجاد یک داستان 15 ثانیه ای در ویدئوی عمودی و ایجاد یک ویدیوی 20 دقیقه ای بسیار پر تولید با موسیقی ، انتقال ، جلوه های ویدئویی و موارد دیگر تفاوت زیادی وجود دارد.

این تا حدی دلیل کم بودن تعداد IGTV را توضیح می دهد: محتوای ویدئویی با فرم طولانی برای اکثر مردم هنوز منطقه جدیدی است.

حتی اگر از رده های تولید کننده فیلم های آماتور در YouTube بالا رفته باشید ، IGTV یک زمینه بازی کاملا جدید است. این یک منحنی شیب دار یادگیری است و برای تسلط بر آن به منابع و زمان اختصاصی احتیاج دارید.

کوین سیستروم ، بنیانگذار اینستاگرام ، در مصاحبه با TechCrunch با تأیید اینکه چقدر قالب جدید چالش برانگیز است ، تأیید کرد و خاطرنشان کرد: “یکی از مواردی که در مورد [IGTV] بیشتر دوست دارم این است که صرفاً گرفتن فیلم هایی که به صورت آنلاین وجود دارد و به سادگی آنها را دوباره پست کنید. [این] اساساً همه را مجبور به ایجاد چیزهای جدید می کند. “

این ایده از IGTV به عنوان یک بازار برای محتوای تازه عالی است ، اما همچنین موانع ایجاد می کند. به خصوص با توجه به ضعف تماشاگران در کانال ، همه مایل نیستند که یک جهش ایمان داشته و ساعت ها صرف ایجاد محتوای بی نظیر برای IGTV کنند.

و این برای سازندگان محتوای حرفه ای نیز صدق می کند. وقتی آن را خراب می کنیم ، این مسئله درمقابل تلاش در برابر پاداش است: آیا صرفاً “x” ساعت صرف فیلمبرداری و ویرایش ویدیویی که (احتمالاً) عملکرد خوبی ندارد و فقط در یک کانال قابل انتشار است ، منطقی است؟

برای خرید بازدید IGTV کلیک کنید

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started